ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΩΙΝΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ ΛΟΓΟΣ.
Ημερομηνία αρχικής ανάρτησης : 2015-12-22 15:30:00 Timestamp ID : 1450798200
Έχω 25 χρόνια στην εκπαίδευση και στο δημόσιο σχολείο. Όλα αυτά τα χρόνια είδα πολλά.
Είδα υπουργούς να κάνουν φοβερές μεταρρυθμίσεις(κατά την γνώμη τους ) ,είδα πρωθυπουργούς να ουρλιάζουν προεκλογικά ,ότι προτεραιότητά τους είναι η παιδεία, είδα συνδικαλιστές να υπόσχονται τα πάντα προκειμένου να κερδίσουν το σκαλοπάτι που θα τους πρόσφερε καλύτερη θέση στον κομματικό τους στρατό, είδα σχολικούς συμβούλους να μιλάνε ώρες ολόκληρες για τις φοβερές μεταρρυθμίσεις που προτείνει το υπουργείο και άλλα πολλά.
Δεν έχει σημασία ποιου κόμματος ήταν η κυβέρνηση. Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα, ήξεραν όλοι να τα λένε καλά.
Το αποτέλεσμα. Τίποτε δεν άλλαξε .Το δημόσιο σχολείο φυτοζωεί. Εδώ και πολλά χρόνια.
Με βιβλία αναχρονιστικά. Πολλά από αυτά ακατανόητα. Ας κάνουν μια προσπάθεια οι ειδήμονες του υπουργείου να διαβάσουν το βιβλίο Φιλοσοφίας της Β λυκείου η την Ιστορία της φιλοσοφίας στην Γ λυκείου. Εάν το καταλάβουν ,ας μου γράψουν.
Πληροφοριακά ο γράφων μπορεί να διδάξει με άνεση περισσότερα από 7 η 8 μαθήματα στο λύκειο. Για να μην πει κανείς ότι είναι δικό μου το πρόβλημα.
Αλλά τι σημασία έχει ,αν τα βιβλία απευθύνονται σε απόφοιτους φιλοσοφικών σχολών με μεταπτυχιακά στην φιλοσοφία και όχι σε μαθητές λυκείου. Εμείς λέμε ότι έχουμε διδασκαλία φιλοσοφίας στο λύκειο. Τα άλλα είναι δευτερεύοντα.
Και αν δεν την καταλαβαίνουν; Γι’ αυτό υπάρχουν τα φροντιστήρια, τα ιδιαίτερα.
Εξάλλου οι περισσότεροι μαθητές δεν το εξετάζονται πανελληνίως το μάθημα. Και να μην τα καταλάβουν ,τι έγινε; Θα έλεγε κάποιος. Όχι εγώ ,αλλά από κανέναν υπουργό μπορεί να το ακούγατε. Εδώ έχουν πει χειρότερα.
Μην νομίσετε ότι είναι τα μόνα προβληματικά βιβλία. Σαν παράδειγμα τα έφερα.
Με δασκάλους που δεν έχουν αξιολογηθεί ποτέ. Οι περισσότεροι μάλιστα, σαν και μένα έχουν διοριστεί με επετηρίδα, άρα μόνο ο Θεός ξέρει ,αν κάνουν για την εκπαίδευση.
Αν έχουν έστω και τις βασικές δεξιότητες που απαιτούνται για να διδάσκεις τους νέους μας.
Νομίζετε ότι κάποιος ψυχοπαθής θα απομακρύνονταν από τις σχολικές αίθουσες;
Μπα δεν είναι καλό το ερώτημα. Ας το θέσω αλλιώς. Νομίζετε ότι κάποιος ψυχοπαθής, που είναι και μέλος κάποιου από τα κόμματα που μας κυβέρνησαν ,θα απομακρύνονταν από τις αίθουσες; Το ερώτημα είναι καλό. Αν γελάσετε ,είναι γιατί ,δεν έχετε δει όσα εγώ.
Με ύλη διδασκαλίας ,που <<παπαγαλίζεται>> και το πιθανότερο μετά από το λύκειο δεν θα χρειαστεί ποτέ. Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων.
Σε πόσους θα χρειαστούν τα ανώτερα μαθηματικά; Η τα λατινικά; Η ………..σχεδόν όλα.
Άχρηστη τυποποιημένη γνώση ,που αντί να φωτίζει, αποβλακώνει.
Με αναξιοκρατία άνευ προηγουμένου. Ξέρετε ποιο είναι το βασικό προσόν για να γίνεις στέλεχος στην εκπαίδευση. Το ξέρετε, μην κάνετε ότι σκέφτεστε. Ναι σωστά. Το κομματικό μέσο.
Βοηθάει και κανένα μεταπτυχιακό ,αλλά χωρίς υπηρεσία σε κομματικούς στρατούς ,που πάς;
Φανταστείτε ότι με το φοβερό μισθολόγιο της προηγούμενης κυβέρνησης υπάρχουν δάσκαλοι που μετά από 30 χρόνια δεν έχουν ούτε μια ώρα σεμινάριο και έχουν ανώτερο βαθμό από κάποιους ,που μπορεί να έχουν φάει την ζωή τους σε σεμινάρια, μεταπτυχιακά, εργασίες κ.λ.π
Φοβάμαι ότι η τωρινή κυβέρνηση θα βάλει την αξιολόγηση σε ψηφοφορία η συνέντευξη.
Για γέλια η για κλάματα;
Με κακοπληρωμένους δασκάλους ,εκτός από αυτούς που κάνουν κυνήγι και βγάζουν λαγούς. Κρυφά βέβαια. Πάλι ξέρετε τι εννοώ. Στην επαρχία και στα λύκεια αυτοί οι λαγοί πληρώνουν 25 ευρώ την ώρα.
Με ένα σχολείο που εφαρμόζει ένα από τα πιο αναχρονιστικά ,προπαγανδιστικά ,δασκαλοκεντρικά συστήματα που ο καθένας μπορεί να κάνει την ιδεοληψία του επιστήμη μέσα στην τάξη, χωρίς να δίνει λόγο σε κανένα.
Μπορώ να γράψω και άλλα. Αλλά δεν είναι ανάγκη .Όσοι έχουν μάτια βλέπουν.
Και μέσα σε αυτό το χάλι, εμφανίζεται η νεολαία του Σύριζα να μας πει ότι βλάπτει η πρωινή προσευχή.
Ο κομματικός στρατός ,η διαπλοκή ,η αναξιοκρατία, η ημιμάθεια ,η καθεστωτική αντίληψη, τα δικά μας παιδιά……………………………….Αυτά βλάπτουν παλληκάρια. Αν τα καταργήσετε συζητάμε μετά και για την προσευχή και ότι άλλο θέλετε.
Μία από τα ίδια και χειρότερα για άλλη μια φορά.